Blog

A reklám fogalma és története

A reklám fogalma és története

Miért van szükség reklámra? Hiszen ha a termék elég jó, akkor magától terjed a híre. Egy tökéletes világban, talán így lenne. De egy olyanban, ahol közel 8 milliárd ember él, cégek ezrei versengenek ugyanazokért a fizető ügyfelekért, és mind-mind meggyőzőbb...

Egymással harmonizáló színek a tökéletes cégtáblához

Egymással harmonizáló színek a tökéletes cégtáblához

A szemünk az egyik legfontosabb érzékszervünk. Nem csak evolúciós szempontból, de a vásárlási döntés meghozatalakor is. Minden egyes forma, térhatás és árnyalat máshogy hat az agyunkra, hiszen rengeteg képzettársítást kapcsolunk hozzájuk. Ez különösen igaz, ha csak...

Hatásos kirakat: A legjobb kirakatrendezési ötletek

Hatásos kirakat: A legjobb kirakatrendezési ötletek

Az első benyomás hihetetlenül fontos. Éppen ezért nagyon nehéz jól csinálni. A helyzetet tovább rontja, hogy csak egyetlen lehetőségünk van rá, ugyanis másodszorra nem lehet első benyomást kialakítani. Egy kirakat esetében gyakorlatilag pontosan erről van szó. A...