Blog

CMYK és RGB színtér: Hasonlóságok, különbségek (egyszerűen)

CMYK és RGB színtér: Hasonlóságok, különbségek (egyszerűen)

Az offline és az internetes grafikai elemek között jelentős különbség van. Ez igaz mind a szemmel látható kinézetre, mind pedig a mögöttes technológiára is, mint például a szerkesztési mód vagy a színtér. A grafikák szerkesztési módjait a mai fejlett szoftverek már...

bővebben
Habbetű

Habbetű

A habbetű a reklámozás egyik fontos módja. Szinte minden nagy márka használja. Amennyiben te is szeretnéd hatékonyabbá tenni az üzleted, márkád megjelenését, olvasd el a habbetűkről szóló tudnivalókat, illetve nézd meg a referenciamunkákat. Mi az a habbetű? A habbetű...

bővebben
Kirakat dekoráció: Hogyan csalogasd be a vevőket?

Kirakat dekoráció: Hogyan csalogasd be a vevőket?

Sokan csak felesleges munkának látják a kirakat berendezését – ez pedig hatalmas hiba. A kirakatok hihetetlenül fontosak, hiszen ezek adják az első benyomást. Emellett rengeteg más kirakattal versengenek az emberek figyelméért. De hogyan tedd a kirakatodat csalogatóvá...

bővebben
A reklám fogalma és története

A reklám fogalma és története

Miért van szükség reklámra? Hiszen ha a termék elég jó, akkor magától terjed a híre. Egy tökéletes világban, talán így lenne. De egy olyanban, ahol közel 8 milliárd ember él, cégek ezrei versengenek ugyanazokért a fizető ügyfelekért, és mind-mind meggyőzőbb...

bővebben
Egymással harmonizáló színek a tökéletes cégtáblához

Egymással harmonizáló színek a tökéletes cégtáblához

A szemünk az egyik legfontosabb érzékszervünk. Nem csak evolúciós szempontból, de a vásárlási döntés meghozatalakor is. Minden egyes forma, térhatás és árnyalat máshogy hat az agyunkra, hiszen rengeteg képzettársítást kapcsolunk hozzájuk. Ez különösen igaz, ha csak...

bővebben
Hatásos kirakat: A legjobb kirakatrendezési ötletek

Hatásos kirakat: A legjobb kirakatrendezési ötletek

Az első benyomás hihetetlenül fontos. Éppen ezért nagyon nehéz jól csinálni. A helyzetet tovább rontja, hogy csak egyetlen lehetőségünk van rá, ugyanis másodszorra nem lehet első benyomást kialakítani. Egy kirakat esetében gyakorlatilag pontosan erről van szó. A...

bővebben