Blog

Bolt nyitás lépései, feltételei, költségei

Bolt nyitás lépései, feltételei, költségei

Egy új bolt nyitásakor tisztában kell lenni azzal, hogy milyen engedélyeknek kell megfelelni, illetve elengedhetetlen egy üzleti terv készítése. Milyen költségekre számíthatunk? Egyáltalán mit szeretnénk forgalmazni, mekkora az áfakulcs az egyes termékeken? Milyen...

Miért jó választás a lézervágás?

Miért jó választás a lézervágás?

A lézervágás az egyik legmodernebb, ezáltal legjobb minőségű vágási technológia. A pozicionálási pontosság nagyon magas: szinte bármilyen formát életre hívhatunk három dimenzióban. Főleg fém- és plexi lapokat szoktak lézerrel vágni. Ha igazán egyedi, nehezen vágható...

CMYK és RGB színtér: Hasonlóságok, különbségek (egyszerűen)

CMYK és RGB színtér: Hasonlóságok, különbségek (egyszerűen)

Az offline és az internetes grafikai elemek között jelentős különbség van. Ez igaz mind a szemmel látható kinézetre, mind pedig a mögöttes technológiára is, mint például a szerkesztési mód vagy a színtér. A grafikák szerkesztési módjait a mai fejlett szoftverek már...

Habbetű

Habbetű

A habbetű a reklámozás egyik fontos módja. Szinte minden nagy márka használja. Amennyiben te is szeretnéd hatékonyabbá tenni az üzleted, márkád megjelenését, olvasd el a habbetűkről szóló tudnivalókat, illetve nézd meg a referenciamunkákat. Mi az a habbetű? A habbetű...

A tökéletes cégtábla anatómiája: A 3+1 legfontosabb összetevő

A tökéletes cégtábla anatómiája: A 3+1 legfontosabb összetevő

A cégtábla egyik legfontosabb feladata az, hogy magára vonzza a kíváncsi tekinteteket. Ha ezt nem teszi meg, akkor rengeteg vásárlót bukhatsz. De szerencsére van néhány trükk, amiket betartva a cégtáblád ki fog emelkedni a mezőnyből. Cégtábla vagy reklámtábla? A...

Kirakat dekoráció: Hogyan csalogasd be a vevőket?

Kirakat dekoráció: Hogyan csalogasd be a vevőket?

Sokan csak felesleges munkának látják a kirakat berendezését – ez pedig hatalmas hiba. A kirakatok hihetetlenül fontosak, hiszen ezek adják az első benyomást. Emellett rengeteg más kirakattal versengenek az emberek figyelméért. De hogyan tedd a kirakatodat csalogatóvá...

A reklám fogalma és története

A reklám fogalma és története

Miért van szükség reklámra? Hiszen ha a termék elég jó, akkor magától terjed a híre. Egy tökéletes világban, talán így lenne. De egy olyanban, ahol közel 8 milliárd ember él, cégek ezrei versengenek ugyanazokért a fizető ügyfelekért, és mind-mind meggyőzőbb...

Egymással harmonizáló színek a tökéletes cégtáblához

Egymással harmonizáló színek a tökéletes cégtáblához

A szemünk az egyik legfontosabb érzékszervünk. Nem csak evolúciós szempontból, de a vásárlási döntés meghozatalakor is. Minden egyes forma, térhatás és árnyalat máshogy hat az agyunkra, hiszen rengeteg képzettársítást kapcsolunk hozzájuk. Ez különösen igaz, ha csak...

Hatásos kirakat: A legjobb kirakatrendezési ötletek

Hatásos kirakat: A legjobb kirakatrendezési ötletek

Az első benyomás hihetetlenül fontos. Éppen ezért nagyon nehéz jól csinálni. A helyzetet tovább rontja, hogy csak egyetlen lehetőségünk van rá, ugyanis másodszorra nem lehet első benyomást kialakítani. Egy kirakat esetében gyakorlatilag pontosan erről van szó. A...