A tökéletes cégtábla anatómiája: A 3+1 legfontosabb összetevő

Már 10, 2020

A cégtábla egyik legfontosabb feladata az, hogy magára vonzza a kíváncsi tekinteteket.

Ha ezt nem teszi meg, akkor rengeteg vásárlót bukhatsz.

De szerencsére van néhány trükk, amiket betartva a cégtáblád ki fog emelkedni a mezőnyből.

Cégtábla vagy reklámtábla?

A cégtábla tulajdonképpen egy reklám, tehát reklámtáblaként is üzemel.

Ez az első dolog, amit a vásárló észrevesz, és nem lesz második alkalom, amikor pozitív első benyomást tehetsz.

Ha nem minőségi, az nagyon rossz üzenetet közvetít a cégről.

De hogyan lehet minőségivé tenni?

cégtábla készítése

Cégtábla készítés

1. lépés: Minőség

Egy igazán minőségi cégtábláról süt, hogy a cég ad magára. Ha ilyen a cégtábla, valószínűleg ilyenek a cég termékei is.

Ezért ügyelni kell arra, hogy ellenálljon az időjárásnak, tehát tartós anyagból készüljön – ami nem mellesleg a szemnek is szép.

2. lépés: Letisztult

Ne legyen rajta túl sok szöveg, és ami van, az is könnyen olvasható betűtípusból, érthető szavakból és kifejezésekből álljon.

Ne feledd, egy jó cégtábla egyszerű, mint a faék – de annál hatásosabb!

3. lépés: Éjjel-nappal látható

Lényeges, hogy ne csak nappal lehessen látni, hanem akár éjjel is.

Ekkor ugyan biztosan nem térnek be az üzletbe a potenciális vásárlók, de ha jó benyomást tesz, és aztán a kirakat is megfogja őket – akkor bizony meg fogják jegyezni.

Karbantartás

Ez egy nagyon lényeges, mégis iszonyatosan elhanyagolt aspektusa a cégtábláknak.

Hiába felel meg mind a három előbb felsorolt feltételnek a készítéskor, ha rövid időn belül koszos, lekopott, felpöndörödött vagy betört lesz.

Ekkor többet árt, mintha egyáltalán nem is lenne!

Amellett, hogy minőségi anyagokból kell készülnie, célszerű olyan fóliával vagy anyaggal is lekezelni, amely védelmet nyújt az esetleges külső hatások ellen.

Ilyenek lehetnek például:

  • UV sugárzás
  • Eső
  • Graffiti

Összegzés

A cégtábla egy nagyon fontos – ám igencsak elhanyagolt reklámfelület.

Nem kerül túl nagy energiába a fenntartása – akkor pedig miért ne tegyük igazán jó benyomást keltő, minőségi felületté?

Hiszen a mondás is így szól:

Ha valamit csinálsz, csináld rendesen!

Amennyiben szakszerű segítséget keresel hozzá, látogasd meg főoldalunkat, illetve tekintsd meg referenciamunkáinkat!